Info

Pracuję nad 6 rozdziałem oraz nad one-shotami. (Dramione dla ~hope~ oraz ponowne Draco x Ellie)

Jeśli ktoś z czytelników miałby specjalne zamówienie na "one shota"- jestem otwarta na sugestie.

O mnie

Moje zdjęcie
Studentka próbująca odnaleźć się w świecie dorosłych jako powszechnie uznawanym, a i tak posiadająca swój własny świat. Uciekam od problemów do muzyki, pisania, rysowania i ukochanego. Chętnie nawiążę znajomość- nie gryzę. :)

sobota, 24 sierpnia 2013

Welcome

Na dzień dobry wypada chyba się przywitać... :)
To moja pierwsza przygoda z blogspotem więc z góry przepraszam za ewentualne nieprawidłowości czy błędy. Pewnie ogarnięcie tego wszystkiego zajmie mi trochę czasu także proszę o cierpliwość! :)
Na moim blogu odkryjecie zupełnie nieznaną wersję przebiegu wydarzeń z Hogwartu. To moja własna wizja, która towarzyszyła mi zawsze podczas czytania książek czy oglądania filmów o Harrym Potterze. Co dokładnie?- zostawiam już kurtynę tajemnicy, wszystko się okaże w odpowiedniej chwili... :)
Mam nadzieję, że uda mi się dobrze oddać charakter i magiczny klimat moich tekstów. Wszelka krytyka mile widziana. Bez niej nie dowiem się co złego jest w moich treściach. Trzymajcie za mnie kciuki!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy