Info

Pracuję nad 6 rozdziałem oraz nad one-shotami. (Dramione dla ~hope~ oraz ponowne Draco x Ellie)

Jeśli ktoś z czytelników miałby specjalne zamówienie na "one shota"- jestem otwarta na sugestie.

O mnie

Moje zdjęcie
Studentka próbująca odnaleźć się w świecie dorosłych jako powszechnie uznawanym, a i tak posiadająca swój własny świat. Uciekam od problemów do muzyki, pisania, rysowania i ukochanego. Chętnie nawiążę znajomość- nie gryzę. :)

niedziela, 10 maja 2015

Wait for it...

Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze pozostał...
Bardzo przepraszam za taką nieobecność, po prostu w moim życiu zmieniło się wszystko. Naprawdę wszystko. Blog poszedł w odstawkę jako coś zbędnego...
Teraz, gdy udało mi się ułożyć siebie i zapanować nad swoim losem (mniej więcej...)- WRACAM!

Najbardziej przepraszam ~hope~ i bardzo jej dziękuję... Mam nadzieję, że to czytasz i mi wybaczysz. Nie miałam jak się z Tobą skontaktować.

Nowa notka pojawi się jeszcze w maju, a następna- jak tylko zdam sesję, obiecuję :)

~Ina

2 komentarze:

  1. O mój Boże, nawet nie wiesz, jaką radoś mi sprawiłaś tym, że wracasz!! Tak się stęskniłam za Twoją historią!
    Cieszę się, że w Twoje życie wróciło do normy, przynajmniej w jakimś stopniu :*
    Oczywiście przeprosiny przyjmuję, ale i tak uważam je za zbędne <3
    Teraz tylko z zapartym tchem czekam na kolejny rozdział i dawno obiecaną miniaturkę dramione hehe :D nadal pamiętam( no cóż, kobiety z natury są pamiętliwe)
    Powodzenia na sesji, wierzę, że ją zdasz śpiewająco, ale i tak trzymam mocno kciuki.
    Pozdrawiam magicznie
    ~hope~

    Ps. Jak zobaczyłam maila z powiadomieniem o nowym komentarzu, to w tytule był Twój nick i ja tak najpierw niedowierzanie i takie "wybuch radości niech poczeka, najpierw sprawdzę, o co chodzi" a jak przeczytałam, że wracasz to zaczęłam skakać po pokoju jak idiotka (dobrze że uprzednio odłożyłam telefon)
    Jeszcze raz powodzenia i nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału
    Ps2. Sorki za nieskładnosc komentarza, ale miałam ciężki dzień i teraz, kiedy emocje opadły oczy same mi się zamykają i nie wiem, co piszę xD

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy