Info

Pracuję nad 6 rozdziałem oraz nad one-shotami. (Dramione dla ~hope~ oraz ponowne Draco x Ellie)

Jeśli ktoś z czytelników miałby specjalne zamówienie na "one shota"- jestem otwarta na sugestie.

O mnie

Moje zdjęcie
Studentka próbująca odnaleźć się w świecie dorosłych jako powszechnie uznawanym, a i tak posiadająca swój własny świat. Uciekam od problemów do muzyki, pisania, rysowania i ukochanego. Chętnie nawiążę znajomość- nie gryzę. :)

poniedziałek, 17 lutego 2014

Powrót.

Witajcie!
Ale dużo czasu minęło... W sumie to nie zauważyłam nawet kiedy. Wiecie, że mam mniej niż 3 miesiące do matury?... 

Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze! I przybywam z informacją- w ten weekend powinien pojawić się nowy rozdział głównej historii. Pomysły są już od dawna tylko czasu było brak.

Nie wiem jakim cudem mam nadrobić Wasze prace, skoro nikt nie zwrócił uwagi na to, co napisałam we wcześniejszym poście. Bardzo chętnie doczytam Wasze historie, dlatego jeszcze raz proszę

NAPISZCIE MI NR ROZDZIAŁU, POD KTÓRYM ZOSTAWIŁAM OSTATNI KOMENTARZ.

Teraz to może być trudniejsze, bo minęły 2 miesiące, ale jakoś tak wyszło. : p

Myślę też nad założeniem drugiego bloga, takiego codziennego, ze zdjęciami itd. Będzie to ciekawy pomysł na moje dłuuugie wakacje, co myślicie?

Do zobaczenia!
~ Ina

7 komentarzy:

  1. Nowy blog - fajny pomysł, choć nie zostawiaj tego!
    A piszesz miniaturkę? Ja bym z chęcią przeczytała Sevmione ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani mi się śni zostawiac tego, spokojnie. :D
      Mam zamówione Dramione, ale mogę przeplatac te wszystkie tematy ze sobą coby się trochę bardziej rozwinąc. Nie ukrywam, że z Sevmione może byc ciężko, bo to nie moje klimaty, ale postaram się. :)

      Usuń
  2. Nowy rozdział :)
    http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/
    A, co do ostatniego komentarzu u mnie, to pojawił się on od rozdziałem 41 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rozdział :D
      http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/

      Usuń
  3. Zakładaj i codziennego! ;3
    Jak ja Ci kochana współczuje tej matury ;c ja to pierwsza liceum a też zrobiłam dłuuugą przerwę ze względu na naukę, której jest niewyobrażalna ilość.
    Ale wierzę w Ciebie, poradzisz sobie! Pozdrawiam, całuję i czekam na rozdział! ;*** <3

    http://mionadracon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, że dopiero teraz piszę komentarz. Post widziałam kilka dni temu, jednak byłam za granicą, w hotelu było wifi ale cały czas rozłączało i po dwóch próbach opublikowania komcia zwyczajnie się poddałam.
    Pierwsza rzecz: nawet nie wiesz jak się cieszę, że wracasz! Bardzo stęskniłam się za tą historią i nie mogę się doczekać 5 rozdziału!! <3
    U mnie za dużo nie masz do nadrabiania: sama zawiesiłam oba blogi z powodu egzaminów gimnazjalnych(są za ok. 50 dni!!!). Są to tylko trzy posta
    1) Rozdział 7 na zakazanej historii
    2) All I want for Christmas is you - miniaturka - na zakazanej historii
    3) Promise me - miniaturka - na forty letters
    Zakładaj nowego bloga! A gdy tylko to zrobisz mam nadzieję, ze od razu prześlesz mi linka żebym mogła dodać do ulubionych <3
    I piękny szablon <3 Bardzo pasuje do tej historii :*
    Pozdrawiam magicznie i ściskam gorąco + powodzenia w przygotowaniach do matury <3
    ~hope~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to żeby coś, ale ten post ukazał się TRZY TYGODNIE (napisałam drukowanymi literami dla dodania powagi) temu i ja się lekko (baaaaardzo) niecierpliwię. Jak nie chcesz mówić to nie mów, ale czy wszystko u Ciebie w porządku? Zaczynam się martwić
      Pozdrawiam i czekam
      ~hope~

      Usuń

Obserwatorzy